X
تبلیغات
مدیریت MBA

مدیریت MBA
 
دانشجويان MBA دانشگاه نبي اكرم(ص) تبريز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
این صفحه را به اشتراک بگذارید تماس با ما
Up Page
نوشته شده در تاريخ دوشنبه هفدهم مرداد 1390 توسط سینا


راه حل CRM يك استراتژي نوين بازاريابي 

عبدالحميد اشراق نياي جهرمي ، مسعود جاوداني تبريزي نژاد
 دانشگاه صنعتي شريف ، دانشكده مهندسي صنايع

چكيده
همانطور كه پيشرفت و توسعه هيجان انگيز اينترنت ، دنيا را به اندازه دهكده اي كوچك كرده ، بر بازار تجارت جهاني نيز تاثير شگرفي داشته است . فلسفه بازاريابي در دنياي كسب وكار براساس اين ف ن آوري جديد تحول چشمگيري داشته است . در اين فلسفه نوين، رويكرد سنتي محصو ل گرايي به مشتري مداري تغيير كرده است . استراتژي مديريت ارتباط با مشتري يا براي حمايت از چنين رويكردي پا به حريم سازمان ها گذاشته است. سيستم هاي نرم افزاري بسياري براي پشتيباني CRM ابزاري از اين استراتژي به سازما ن ها ارائه مي شوند ولي مديراني در استفاده از اين نرم افزارها موفق خواهند بود كه مفاهيم استراتژيك آن را درك كرده باشند و ديدگاه فلسفي آن را در گستره سازماني به عنوان يك فرهنگ كسب وكار اشاعه داده باشند. لذا باتوجه به اهميت موضوع سعي شده است تا اصول راهنماي مناسبي به مديران ارائه گردد . در اين مقاله ابتدا ادبيات ارائه مي شود و سپس رويكردي براي برنامه ريزي استراتژيك آن بيان مي شود و در آخر يك مدل براي CRM مختصري از توسعه اين راه حل معرفي مي گردد.

واژه هاي كليدي :  بازاريابي - استراتژي - فن آوري - مديريت - مشتري

Download with direct link




نوشته شده در تاريخ دوشنبه سوم مرداد 1390 توسط سینا

  مديريت ارتباط بامشتري (CRM) در تجارت الكترونيك بين بنگاهي (B2B)

مريم اخوان
كارشناس ارشد مديريت فناوري اطلاعات
Akhavan1360@yahoo.com

مجيد باب الحوائجي
پژوهشگر مركز مطالعات مديريت و بهره وري ايران
babolhavaeje@yahoo.com

چكيده :در عصر حاضر، جو مح يط تجار ي بين المل لي تغ يير يافته است ;.اين تغ ييرات سر يع در مح يط جها ني با تقاضا ي ز ياد و به طور متقابل ، عرضه فراوان ميباشد. كه ميبايست كمپاني ها به سرعت بتوانند با موقعيت جديد سفارشات را در محيطي كاملا رقابتي عرضه نمايند در اين مقاله سعي بر آن شده است علاوه بر معرفي تجارت الكترونيكي ،به نقش مديريت ارتباط با مشتري در ارتباط با اين تجارت نوين دو فاكتور حياتي واصلي در موفقيت تجارت (B2B ) و مدل كسب و كاري بين بنگاهي ( CRM ) پرداخته شود. مديريت ارتباط با مشتري مدرن امروزي م يباشند. اگر چه اين دو داراي بخشهاي متفاوتي هستند اما تشابهات زيادي نيز با يكديگر دارندو يكپارچه سازي اين دو داراي منافع زيادي در زمينه فرايندهاي تجاري م يباشد كه شامل فروش، بازاريابي، خدم ترساني به مشتريان و حمايت اطلاعاتي مي باشد كه موجب موفقيت در دنياي تجارت در هزاره سوم ميگردد. در اين مقاله به امكان سنجي و استراتزيهاي مناسب يكپارچه سازي اين دو بحث پرداخته شده است.

وازگان كليدي:مديريت ارتباط با مشتري، تجارت الكترونيكي بين بنگاهي، يكپارچه سازي، استراتژي

Download with direct link




.: Weblog Themes By Pichak :.





تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سینا